Lista produse pentru Viessmann
Grupul Viessmann este unul dintre liderii internationali in producerea sistemelor de incalzire. Compania infiintata in Germania in anul 1917 de catre Johann Viessmann, este condusa in prezent de dl. Dr. Martin Viessmann, nepotul fondatorului.
Cifra de afaceri a companiei a atins ca. 1,7 milliarde Euro.
Viessmann numara in prezent peste 8.600 de angajati si este unul dintre principalii producatori de echipamente de incalzire la nivel mondial si detine in Europa cea mai bine vanduta marca de cazane de pardoseala. Producerea caldurii in conditii eficiente, confortabile si ecologice pentru orice necesar este misiunea companiei, pe care familia Viessmann si-a propus si a reusit sa o indeplineasca de 3 generatii, inca de la infiintare.
Deschiderea internationala a firmei Viessmann s-a concretizat in pana in prezent prin deschiderea a 16 fabrici amplasate in Germania, Franta, Canada, Polonia, Austria, Ungaria si China precum si prin reprezentante comerciale totalizand 120 sedii in 37 de tari pe tot cuprinsul globului. Exportul reprezinta 60% din totalul cifrei de afaceri a companiei.
Gama de produse Viessmann se bazeaza pe tehnica de sistem. Diversitatea produselor noastre, performantele si calitatea lor garanteaza o inalta fiabilitate, un consum redus de energie si confort in utilizare. Prin intermediul acestei game, Viessmann ofera clientilor un program complet de produse cu puteri cuprinse intre 1,5 pana la 20.000 kW: cazane murale si de pardoseala, pe combustibil lichid sau gazos, cu functionare conventionala sau in condensatie, cat si sisteme energetice pe combustibil regenerabil (cazane pe lemne) sau cele care utilizeaza energia naturala (pompe de caldura, colectori solari). Gama de produse mai cuprinde componente ale sistemelor de automatizare si comunicare de date, cat si toate componentele care tin de periferia sistemului de incalzire, inclusiv radiatoare si circuite de incalzire in pardoseala.
Responsabilitatea fata de mediul inconjurator, corectitudinea in relatia cu partenerii de afaceri si fata de proprii salariati, cat si tendinta spre perfectiune si eficientizare a tuturor proceselor reprezinta valorile centrale ale firmei Viessmann. Acest lucru este valabil pentru fiecare salariat si implicit pentru intreaga companie, care prin produsele si serviciile adresate beneficiarilor, ofera plusvaloarea unei marci puternice.